hej jag är glad



Ahmenheeeeeeeeeeeejsan bloggeeeeeeeeen!

Jag är fett med glad alltså! Igår va jag, josefin och wilmy hos Tim, sen kom Maja och Emma också dit. Vi va typ 20 pers där. Sen vid ett-två åkte jag och Martin hem till mig och sov där. Vi vaknade vid typ tolv, sen vid halv två drog Martin till Victor och jag hämtade Simon på dagis. Vi tog bussen till Huddinge och åt donken. Simon köpte en leksak på BR sen kom mamma och hämtade oss eftersom att Simon tyckte det va jobbigt att åka tåg.. Haha, göll. Vi hämtade upp Sandra och Viktoria i centrum och sen fick vi skuts till um. Nu ska jag käka, sen typ ja.. Jag venne, snart börjar dh! Wihoooooooooooo!

Ajuste, bilder kommer snart. Måste hitta min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0