det va en gång tre fula barn som sprang över en väg



GODMORGON! Är hemma hos wilma just nu, vaknade för två timmar sen.
Igårkväll kollade jag och wilma på bio, easy a. DEN VA BÄZT! Vi skrattade mycket och hade det fett med kult, haha amagad. Såg sandra, theo oooooch perre där också.
Vi kollade på film här hemma, men wilma somnade efter halva, och då fick jag kolla på den själv. Sen skulle jag kolla på the strangers själv eftersom att wilma va död. Jag trodde den skulle va fett läskig men eftersom att jag sett den typ fem gånger så va den inte de, pepepe.
Sen snackade jag med casper på skype i nån timme, och somnade vid klockan sju. Brybjörn
I ÖVERMORN ÄR DET NYÅR! FETT JÄVLA KUL DET KOMMER BLI, JAG DÖR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0