Juldagen


Bild från 2008 tror jag? En liten Rebecca och en liten Simon-Oliver.

När min lillebror föddes ville mamma döpa honom till Simon, men jag tyckte inte alls om det namnet.. Jag ville att han skulle heta Oliver. Så han fick ett dubellnamn! Simon-Oliver.

Imorgon ska jag Josefin, Sandra och Emma in till stan! Haha, fyfan jag hatar mellandagsrean. Människor beter sig seriöst som apor. Äckligt.

Idag ska jag verkligen inte göra någonting! Orkar inte, hela min kropp ba, dööööööööööda mig! Fast nä, typ. Ska väll kolla på någon film, käka choklad. Ajuste, jag fick super mario bros till mitt wii igår! Åh, det är nästan precis som gamla super mario tvspelet till nintendo! ÄLSKAR! ♥

Hoppas ni får en lugn dag idag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0