elina gillar mina rubriker fett



hej, j053f1n här. Lite läskiga grejor har hänt idag asså.. Men ah, här kommer dom tre absolut värsta..

1. Jag och elina kollade på the grudge 3, behöver jag säga något mer, bara jag tänker the grudge, så ryser jag i hela kroppen. Fyfan...........................

2. Jag och wilma sitter och pratar i hennes rum, och så hör jag hur någonting precis bakom mig skriker. Jag ryste till i hela kroppen, och kollar på wilma men nej det är inte hon som skriker, hon kollar bara på mig. Skriket fortsätter i kanske två sekunder, och sen kollar jag bakom mig, och ingen är där.. Sen ser jag att gardinen rör på sig, och såklart så tror jag att någon satt där, men nej det va bara att det blåste eftersom att fönstret va öppet.. Jag börjar skrik/gråt/skratta, fyfan va hemskt det va.. Asså det va det läskigaste jag vart med om.. Från ingenstans liksom lät det som att någon skrek precis bakom mig, som om någon stod precis bakom ryggen och bara skrek. Jag börjar böla som fan och så kommer pernilla hur glad som helst och ba: BLEV NI RÄDDA? JAG SKULLE LÅTA SOM EN VARG! Fyfan vad jag hatade henne då. Där satt jag liksom i wilmas säng och trodde att jag skulle dö, och så va det hon liksom. FYFAN!

3. Vi tre då.. Pernilla, wilma och jag tog lite bilder, och så helt plötsligt ramlade min kamera i marken, och hela liksom den som sticker ut, lins tror jag det heter, hela den får typ världens största spricka och blev helt sne. Kameran dampade i typ fem minuter, men sen så bröt jag tillbaka linsen (skills som man har). Trodde min kamera va död föralltid, då skulle jag inte överleva.. :(


Okej, fett mycket text ni fick nu.. Iallafall herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0