fredag lördag söndag i ett liksom


från vänster: pernilla, josefin, becca (fryser för att hon precis kommit hem från thailand)

Jag har ingenting att göra, så då tänkte jag att blogga, men jag har absolut ingenting att blogga om, så då får det väl bli om helgen..

Fredag så slutade jag skolan, gick hem med becca, va hemma och sen gick jag till becca och va med henne och martin hela kvällen, sen sov jag hos becca också. Lördag så gick jag och becca upp fett tidigt, och skulle upp till broängen för genrep till gympauppvisningsgrej, och så missade vi bussen med nåra sekunder, så vi tog en genväg igenom skogen och halkade och ramlade och tjohoppsan. Efter det så drog vi till skärholmen, och handlade lite. Jag köpte en mössa och en halsduk, becca köpte en tröja en till tröja en till tröja ett par byxor och sen vet jag inte. Sen så drog vi hem till becca, åt middag. Martin kom, och vi försökte göra en brasa i kaminen.. Det gick sådär va.. Sen kom tjejen och sen sov jag och tjejen hos becca. Söndag. Vaknar upp hos becca av att teven är på typ högsta volym..Becca och henrik satt och kollade på avatar, vi kollade klart på filmen och sen gick jag hem och åt.. Hann inte ens äta frukost och sen va det dags för middag.. HAHA! Sen chill hela dagen, har inte orkat rört mig från soffan. Imorn har jag sovmorgon! pihihi.. Nu ska jag duscha.
Shit, va mycket jag skrev nu, hooooooppas ni orkar läsa. Herro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0