häromdan va jag i stan





Inte ofta jesper vill va med på bild inte.. Inte denhär gången heller.

Dagen va rolig idag faktiskt. som pernilla gör +++. Vi hade lite matte, jag och ruben skulle jobba tillsammans och ruben slog upp huvudet i en hylla som var precis över honom, och jag sa tillochmed åt honom att akta hyllan, han ba: va? och sen hördes ett AJ! Jag dog av garv, och kunde inte jobba, då fick johan damp på mig, och nu typ hatar han mig mest av allt, eller också för att jag tog en penna ur hans-helt-egna-skåp-som-ingen-får-gå-in-i.
Sen hade vi iallafall lite no och jag blev klar med mitt arbete! +++ igen :d
Och så åt jag mat med agnes först, och sen igen med maja och becca.. Eller då kollade jag bara på, men som maja säger, folk måste tro att jag va väldigt törstig, hämtade liksom två glas mjölk och två glas vatten, fast allt va egentligen till becca och maja dårååå :)
Pernilla, även kallad per eller perre, kom och kastade upp min halsduk i taket, eller det är wilmas egentligen. Men ingen fick tag på den, och sen kom jag där å ba: ... eller nåt, och hoppade upp och tog den.. +++ ytteligare en gång.
Och så hade vi idrott.. Eller nej vi hade no efter lunch, och so före lunch.. SKitsamma nu blev allting krongligt. Men jag gick iallafall hem efter idrotten med becca i det enormt kalla vädret, haha enormt. Nu ska jag äta upp min melliiiiiis, och sen gå till rebecca.. :)
Juste vi hade spanska också, men de va inte kul, så de behöver jag inte skriva om. Måste bara påstå att magnus är c00l. Dethär blev ett väldigt långt inlägg, men hoppas du orkade läsa hela.. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Pernilla även kallad per eller perre som josse säger

plus is the SHIET!

2010-11-10 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0