ingen skolaaa..

hejsan hejsan
idag var jag hemma mådde inge bra :/ när ja vaknade va mitt huvud som en stor sten känndes de iaf som så kom inte ens upp ur sängen.
gick upp nu aah klockan halv 2 :/
jag orkade inte medela någon när ja gick upp osv orkade inte -.- :P
inte ens min mamma fick veta så de blev ju skolk hela dagen :/ ...
i alla fall igår va man ju på spinning me klassen jag höll på o svimma efter . Visst jag har dålig kondis men ALLA nästan dog när dom va klara så aa.. men imorgon blir de styrketräning usch kommer dö då me :( men aa ..
de va en liten hälsning från lilla mig hejdå :)


//Sandra

Kommentarer
Postat av: Annica

fin blogg. ;)

2010-11-17 @ 15:08:13
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0