omg jag ser ditt careface














Min lillebror heter Simon. Han och hans bästa kompis som heter Mikael går på samma dagis. De brukar leka hemma och sådär. Men nu har det hänt en grej, Simon och Mikael gillar samma tjej. Hon heter Stina och båda vill gifta sig med henne. Stina vill inte gifta sig med någon utav dom. Simon är ledsen, för Stina vill bara leka mamma pappa barn med Mikael och Simon får inte vara med. Jag har sagt till Simon att hitta en ny tjej, men ingen är lika bra som Stina säger han. Den här veckan har Mikael varit sjuk och då har Simon haft Stina för sig själv. Han har varit helt annorlunda.. "JAG PUSSADE STINA IDAG!" Hehehe, lite gulligt är det ju.. Men tycker synd om min lilletuttinuttipluttibror. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0