Pina colada boy you make the girls go ah









Här sitter jag osminkad i jespers t-shirt och beccas halsduk. Och ett par mysiga sockor som faster har sytt. Jäkla mysigt, haaaaaha skoja. Okej, vet inte vad jag ska skriva, tror seriöst jag går och lägger mig snart, jag är så trött så jag knappt vet vad jag skriver. Till viktoria: VI ÄLSKAR DIG OCKSÅ!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag har sovit hela dagen och nu ska jag mumsa godis och läsa lite.. Hihi, nörden i stan typ. Min mobil har fått en makeover, den är röd på baksidan.. :o :o :o :o takk till wilma för det :)
Jag borde verkligen städa mitt rum, hiiiiihiiiiii min bror tror han e fett cool. Nu blev jag sugen på pepparkaksdeg. Asså jag mår fett bra idag, trots att jag är jävligt trött, hihi nu finns ingenting att oroa sig över, allting rullar på. Såååååååååååå, allting ordnade sig tillslut. Typ. Jag gjorde mina misstag, och nu går jag vidare. Det där lät väldigt dåligt. Iallafall herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0