RIP SPINDEL





















Inge smink på bilderna och mitt hår är bara ofräsht.. Men vem bryr sig? Haha, bilden på Simon måste jag bara komentera! Snuttiguuuuuuuuuull!

Jag och Henrik är barnvakt åt Simon tills mamma och pappa kommit hem från göteborg vilket är inatt. Vi har varit ute och skottat. Druckigt varmoboy och ätit "bollmackor". Kollat på toy story och byggt en snögubbe..

Jag och Henrik lyckades också tända kaminen, duktigt jobbat säger jag bara! Nu ska jag tända massa ljus och sätta mig framför matteboken.. Haha, nej jag skoja.. Matte är det värsta som finns! Jag borde plugga lite men orkar inte tänka.. Ska kolla på tv nu. Ses imorgon! DÅ ska jag ha min data hemma.. Blev tvungen att lämna den i skolann idag igen eftersom att vi skulle på teater och jag hade en för liten väska med mig. :)

Juste, jag och Henrik hittade en spindel som vi eldade upp i kaminen. Den typ rullade ihop sig till en boll. Sen smälte den.. Sjukt coolt! Nu tänker alla på två saker:
1. Det kommer regna imorgon. Men hallå, vi har ju värsta snöstormarna redan.. Skit samma!
2. Jag är en djurplågare. Det är en spindel, palla bry sig det finns miljoner..

HAHAHAHAHAH!

Okej, vet inte vad jag ska skriva.. Känner mig oseriös, vill boka en resa till Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0