Skor,skor,skor (Y)

Hej hej :)!
är på toppenhumör idag ! vi var på en pjäs för kanske drygt en timme sen och den var riktigt bra faktiskt!
sen efter det åkte jag vicki david och eric till tumba och jag köpte ett par skor :)! dom jag velat köpa länge!
JAG själv tycker dom är Grymt snygga ! Varma! och bra för sånt här väder (vattentäta :D)!
visst alla har ju sin egna smak men här kommer en bild i alla fall ^^!
(ser däremot bättre ut i värkligheten än på bilden! MYCKET BÄTTRE :P)

Källa.

I alla fall så ville jag bara medela det sen köpte jag en maskara för 99:- haha :)!
men den är bra för mina ögonfransar så bryr mig ej ! :)
i alla fall nu sitter ja i köket ska träffa storasyster sen kanske ^^hi hi haha!
aja hejdåååå :)

//sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0