Saknar min älskling till dator


Enda bilden jag har på min data.. Grym kvalité ju! HAHA!

Asså F U C K på det här!

Min data ligger inlåst i Viktorias skåp i skolan så just nu har jag min gamla data. Vill bara slänga ner den i marken, sjukt jobbig! Nu snackar jag med en ascool kille på bilddagboken. Så jävla smart! Hehe, men ja.. Idag i skolan gick jag och Maja igenom våra roller för julshowen.. Haha, inte okej säger jag bara.. Jag va fett taggat på att blogga.. Men eftersom att jag inte har någon bra dator får jag väll spara allt till imorn! Så checkar ni bloggen imorgon kommer ni bli fett överaskade.. Eller något! Ja men ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon! Herrå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0