Vad vackert du skriker Misa mi

Dagen idag har varit blandad kan jag lova er.. I morse va jag ganska irriterad, sen blev det bättre. Vi åkte ju också till hågelby på den där teatern. Haha, så jävla kul.. Ingen kunde sluta garva, Maja det var bra att vi hamnade i den här gruppen! Det var halvklass, jag och Maja blev de enda tjejerna.. Men kult var det iaf! Det var ju värsta snöstormen och jag kastade massa snö på Viktor så han fick dampanfall. Sen blev jag mulad. Och när vi stod och väntade på bussen hem kom en plogbil och alla fick panik och skrek ba "aaaaaaaaaah!" sen blev alla blöta. Asså jag överdriver inte, man blev genomvåt ända från huvudet ner till skorna! SJUKT. Viktor blev fett ledsen över sina nya röda byxor.. Naaaaaw.

Han på teatern: Det snöar idag!
Maja: NÄÄÄÄÄHEEE!?

Viktor: Geisha baklänges blir shagay.. (Hur fan tänkte han där liksom?)

Sen hade vi också träning inför showen och fixade våra kläder inför till showen idag. Kult..

Snöstorm ute och bussarna va åt helvete. Fick gå till Tumba och när jag kommit dit kom jag på att jag åkt i onödan, så fick gå tillbaka hem.. Riktigt onödigt.

Skriver mer snart!

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Men det fattar väl hela världen att Geysha bli Shagay det fattar säker resten av världen men inte ni!!!! Sen så tycker jag det är FEEEEEEEET taskigt att slänga snöööö på VIKTOR!!



2010-11-10 @ 12:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0