yellow - coldplay



Inte världens gulligaste bild, på inte världens gulligaste flicka, men det funkar väl! :)

Rubriken.. Jag vet inte, låten är najs!
Idag va det måndag, skolan va faktiskt inte lika seg som den brukar vara på måndagar. Vi hade engelskaprov, och det gick bra tror jag. Efter skolan drog jag till beccas nånting nånting praoplats typ. Sen åkte vi hem och köpte varsin varm choklad på pressbyrån. MUMZ! Och så gick vi in en sväng på ica också, och det ska vi inte ens prata om. Nu sitter jag här i mitt kök och väntar på becca som aldrig kommer, jag vet att hon inte kommer komma heller, men det gör ingenting för nu ska jag äta kallla fiskpinnar.. Eller nä, kanske en halv iallafall. Min sportify fackaaaaaaaar, ser era carefaces. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0