Jävla åsna


HAHA MEN SÖT DÅ

Heeeeeeeeeei!
Jag är fortfarande sjuk. Men min röst är inte lika fuckad längre. Asså fuuuuuuuuuu vad fula alla i big brother var, Sanna och Martin var dom enda som såg bra ut. Men ja.. Henrik och Simon är också sjuka, Simon har halsfluss och Henrik samma som jag utan febern. Det är väll vinterlov nästa vecka? Eller sportlov. Skönt. Snart är det ju vår också. Kult.

Min Fredag, Lördag, Söndag har sett ut såhär (vet att alla bryr sig) vaknat klockan 07-08 druckigt en drickyoughurt. Legat i soffan och kollat teve, ätit havregrynsgröt klockan 12, gått och lagt mig klockan halv ett. Sovit till fem. Ätit middag halv sju. Kollat teve till tolv då jag gått och lagt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0