Lillskit







Jag just nu, söt som vanligt va

HEJSAN! Vaknade tidigt med Josefin hemma hos mig vid tio tiden, käkade frukost sminkade mig. Min kusin och farbror kom på fika. Jag fortsatte smink mig. Åt lunch, nu sitter jag här. Tre ska vi till Viktoria med familjen på middag. Sen ska nog jag Viktoria och Josefin sova över hos mig, hoppas jag iaf. Jag har planerat att vi tre ska kolla på the grudge osv. Idag ska jag träffa Martin också, hoppas jag. Om han vaknar.

Igår var det ju snökaos som alla redan vet, jag och Josefin fick skuts till skolan. Som vanligt. Skolan var helt ok. Kom hem var med Wilma och Josefin vi hade mysig hemma kväll. Vi skulle ha varit med Hampus och hans bebisar men ja det blev lite strul så.. Vi kollade iaf på Psalm 21 och ja, inget mer. En fjärdedel utav the grudge sen blev det för läskigt. Jag åt sushi igår också!

I Torsdags efter skolan var jag och Josefin med Martin och Markus. Markus lagade massa mat, pyttipanna, gröt, snabbmakaroner, mackor med nutella och ost. Haha..

Nu ska jag måla mina naglar som är riktigt snuskiga sen ska jag hitta något att ha på mig vilket är riktigt svårt eftersom att allting ligger utspritt på golvet. Sen messa lite med Viktoria och Josefin. Ska försöka hinna ladda in lite bilder från cameran till datan också!

Men vi hörs väll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0