Me and my house alone 2, fast inte



TJAAAAAAATJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Jag ligger här i min supergosifa soffa och lyssnar på reklam från teven. Känner mig sjukt sjuk. Min hals är typ skrapad, jag har växtvärk i mina ben och ögonfransarna skaver.

Igår var det en asskön dag i skolan, först spillde jag äppeljuice på mina jeans de såg ut som att jag kissat på mig. Fick låna Pernilla@treotre's mjukisbyxor, dom va lite för långa så jag såg ut som en pundare. Sen orkade jag inte med alla lärare så jag satt i cafeterian med dom. Jag har inte skolkat mycket alls i åttan, kanske fyra gånger bara. Och jag har jobbat upp min matte så nu har jag ett starkt G iaf. Duttichey. Aaaaaaaaaaaaaah, nu ska jag inte skryta. Var med Felix och Robin, gick hem, gick till Josi. Idag var jag i stan och käkade sushi med Madeleine. Mys. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0