''jag ser ut som en jävla fisk''


haha gulligt. i somraaaaaas!

kom precis hem från skolan. grymt trött och allting. ska nog gå och kolla på tv nu och så får jag plugga ikväll.
fett chill dag i skolan. först matte. Sen idrott, hade inga idrottskläder med mig så fick sitta och kolla på. Okej det va inte så kul men det va lite chill sådär. Efter det skulle alla samlas i aulan för att ha nån föreläsning om mobbning, det va fett sorgligt juuu.. efter det så händerE, julia ramlade över mig i korridoren och jag fick så jävla ont i röven så jag knappt kunde gå fan! världens största blåmärke hejhej. sen åt vi, och efter lunchen så var jag med julias klass och hade matte igen, jag jobbade åt julia, gjorde fyra tal på två minuter. SNACKA OM MVG?! sen hade vi spanska.. hiiiiihiiii bus. och nu sitter jag här hemma i köket och lyssnar på musik, haha jag hatar den här låten! fast den börjar nästan bli bra nu efter 421483759324 gången. HAHAHAH! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0