Snö snö snö


Jag och Josefin i höstas :)

HEJ SOM FAN PÅ ER!

Idag är det söndag vilket betyder skola imorgon, längtar redan till lovet! Ska bli så himla skönt alltså.. Men som Emma sa, för varje dag som går kommer vi närmare sommaren! Jag tänkte berätta lite om min helg eftersom att jag inte vet vad jag ska skriva.

Fredag: Bio med Pernilla, Maja, Wilma, Josefin och Elin. Vi såg due date, väldigt lik baksmällan! Haha, alla va riktigt jävla sjuka och skrek hela tiden. Asså inte på filmen, utan vi.

Lördag: Va med Emma, Josefin och Sandra. Vi gick runt åkte pulka i dödsbacken. Vi träffade också Maja en stund. Tom mulade sönder Emma! Försökte hjälpa henne. Emma sovde över hos mig och vi försökte vara allvarliga och snacka men Emma är så jävla snuskig så det gick inte! <

Söndag: Emma drog hem ganska tidigt, vid typ ett. Jag fixade ordning mig och sen mötte jag Madelene, vi drack te och pratade massor.

Jag vet att ingen jävel bryr sig, men jag skriver för min egen skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0