SÖNDAGSMORGON




















Bilder tagna nyss

Mitt rum är så himla fint när solen lyser in genom fönstret! Allting liksom lyser, glittrar, blänker..

Idag skulle jag ha varit med Emma, men blev barnvakt åt Simon eftersom att både mamma och pappa jobbar. Sen har jag otroligt mycket plugg också, både svenska, so och matte. Jag ska ha bästa betygen till sommaren alltså! Men nu ska jag fixa te och försöka plugga, sen blir det väll att städa rummet lite. Skulle ha köpt en ny säng igår, men ja.. Vi han inte. Bloggar om helgen senare! PYSS.


Kommentarer
Postat av: FEBBS

HAHA! :P förösker iaf.. heh. fan va snyggt rum?!?! BLÖÖÖ ljust och fint, ge mig, tack!!

2011-01-23 @ 19:17:08
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0