dalahorseeeeeeee


haha! spanien 2010 ♥

okej, ska berätta om min helg. men vi hoppar över fredagen eftersom att jag bara va hemma och sjuk.. :(

Så, på lördagen vaknade jag, åt frukost och sen fixade jag mig och gick till wilma. Satt upp en affish (stavning) på justin bieber på hennes vägg, så långt upp att hon inte når den, inte ens om hon står på en stol. snällt visst?
wilma typ dödade mig och puttade ner mig bakom, under sängen. snällt visst? nej.
sen på kvällen gick jag på bio med maja och becca, vi såg love and other drugs. Den va sjukt rolig och bra men också hemsk! efter det så åkte vi hem, och typ direkt efter det så gick jag och la mig, men somnade halv tre nån gång.
Sen vaknade jag idag och var helt död, kollade på tv hela morgonen tills rebecca ringde och frågade om jag kunde följa med henne och sola. Efter solningen så åkte vi hem, gick och köpte chips och dip, kollade på solsidan och nu sitter vi båda i min säng och pratar och lyssnar på musik.
nu ska vi fixa inför imorn. TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0