MIN HELG

HEY!

Helgen rååå..

Fredag efter skolan drog jag till Södertälje, mötte Rebecca och Petra. Vi gick runt ett tag köpte slingfärg och sådär. Sen åkte vi till värsta lilla stället. Där hyrde vi film för tio kronor och köpte godis utav en as söt gammal turk gubbe. Sen åkte vi hem till Becca, åt sushi, kolla lets dance och färgade mitt hår. När vi skulle kolla på filmen, the grudge 2 så började båda typ gråta. Jag har hela tiden sagt att jag inte ska se dom för dom är så jävla äckliga men nu såg vi den iaf. Båda satt och skaka och Rebecca gjorde värsta blåmärket på min arm för att hon fick ryck. Sen orkade ingen bli rädd något mer så vi somnade med filmen på. Jag vaknade senare på natten utav att någon i filmen skrek, då stängde jag av ljuset. Sen vaknade Becca utav det blodiga röda ljuset då stängde hon av teven. Vi vaknade åt frukost, jag fick skuts till östertälje och tog tåget hem därifrån vid fyra. I Tumba mötte jag Filip och David. Åkte bussen hem med David.

Senare på lördagen drog jag Josefin och Maja på bio! Det va kult, vi såg Love and other drugs. Bra film, sorglig film! Jag grät som det lilla mensbarn jag faktiskt är. Idag vaknade jag halv 11. Åt frukost, pluggade, åkte och solade med Josefin i Tullinge. Vi kom hem, vi åt middag. Vi gick till ica, kom på att vi glömt pengar. Gick hem. fick skuts 100 meter till ica, VADÅ LATA!?!??! Sen duschade jag och packade på 30 min. Stressa som fan! Kom till Josefin, käkade chips och dip och massa choklad och kollade på solsidan. Nu ligger vi i Josefins säng och bloggar. Bloggers! Hoho..

Fetaste texten alltså!

FEBBS TYCKER MITT RUM ÄR FINT OCH VILL HA MITT RUM! SÅÅÅÅ GLAD!


Just nu fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0