Knulldockan Kerstin-Malin-Lisa

Vad har du för TV-kanaler?
Josefin: Ettan, tvåan, trean, fyran, femman, sexan, sjuan, åttan, nian, tian, elvan, tolvan osv
Rebecca: Tvåan, mamma låter mig inte se på någon annan :(
Emma: Jag får se vad jag vill när jag vill.
Har du åkt moped någon gång?
Josefin: Ja för fasiken *aj*
Rebecca: Hoho, ja
Emma: Joorååå
Har du busringt någon gång?
Josefin: Nej, aldrig i hela mitt liv. Skulle aldrig göra något sånt.
Rebecca: Ja för fasiken!
Emma: Ja.....*skämms*

Har du fått felparkeringsböter?
Josefin: Hela jag är felparkerad..
Rebecca: Har väll hänt med cykeln några gånger.
Emma: Säger som Rebecca.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Båda: JA FÖR FAN!
Emma: JA FÖR FAN!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Båda: Vårsta
Emma: Caribien 
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Josefin: Nalle puh's äventyr
Rebecca: Rasten@ disney chanell
Emma: Jag kollar inte på sånt barnsligt :O 
Kan du alla orden i nationalsången?
Båda: Nej, vi kan inte alla orden..
Emma: haha faktiskt inte.
Badkar eller duschkabin?
Josefin: Vadfan är duschkabin?
Rebecca: Haha, kabin..
Emma: BADKAR!
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Josefin: Nalle Puhs äventyr
Rebecca: Twulight
Emma: nån hajfilm, kommer inte ihåg namnet DOCK.
Chips eller popcorn?
Josefin: Popcorn, popcorn, popchips
Rebecca: Popcorn
Emma: Båda.
Vilken färg på läppstift använder du?
Josefin: Grönt <3
Rebecca: Idomin 
Emma: Idomin
Apelsin- eller äppeljuice?
Josefin: blandat för fan
Rebecca: Äppel
Emma: hmm....äppel
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Josefin: Mamsen, grekiskt
Rebecca: Mamsen, sushi
Emma: Rebecca, donken
Favoritchoklad?
Josefin: 80procentarna
Rebecca: SVART SKA DET VA!
Emma: MARABOO SKA DET VA!
När röstade du senast?
Josefin: Jag vet inte, kommer inte på något :(
Rebecca: Igår om vilken mat vi skulle äta.. *ironisk*
Emma: Igår om vilken film vi skulle se *inte ironsik*
När åt du en hemodlad tomat sist?
Josefin: HAHAHAH, igår
Rebecca: Varje dag, idag igår imorgon.
Emma: köpt åt jag igår iallafall
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Josefin: Nä, eller.. Mm
Rebecca: Nej, men jag borde vinna en för mitt fina gula hår
Emma: Nej men medalj, hoho.
Klarar du att tanka själv?
Josefin: Ja, jag klarar att tänka själv!
Rebecca: Nä
Emma: nooope
Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Josefin: Varje dag efter skolan
Rebecca: Ja, jag köpte det där gröna läppstiftet till Josefin på TV-shop
Emma: Nej, Tv shop kan dö.
Pepsi eller Coca Cola?
Båda: COOLA!
Emma: PEPSI!
Vad var det senaste du handlade?
Josefin: Min rosa b-lus
Rebecca: Donken (L)
Emma: Svarta jeans tror jag (A)
Har du kräkts offentligt?
Josefin: VARJE FUCKING DAG
Rebecca: Ja, det har jag. Josefin gjorde det i helgen btw
Emma: jaa....fyfan.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Josefin: Ja för fan ;)
Rebecca: NEJ, eller mm
Emma: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Har du ringt något betalnummer?
Båda: PASS

Kan man vara vän med sitt ex?
Båda: Kan man vara vän med sin mamma?

När besökte du ett sjukhus senast?
Josefin: Banken tidigare idag, lika segt som ett sjukhus
Rebecca: Minns inte
Emma: i förrgår, Ärligt!
Hade du mycket hår som liten bebis?
Josefin: Fattar inte frågan.. Men ja, jag var hårig lite överallt
Rebecca: Nej jag var skallig tills jag fyllt fyra
Emma: Teheheheheh typ 4 hårstrån.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Båda: :P

Vad har du i din väska?
Josefin: En stor fet jävla dildo och en cola.
Rebecca: Samma fast fanta
Emma: Jag har ingen väska, jag har ica-plastpåsar
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Båda: :$ hämtar väskan..

Vad är du tacksam för idag?
Josefin: Vadå tacksam, vad är det?
Rebecca: Jag är tacksam över att gud gett mig detta underbara liv. Josefin är en otacksam djävul.
Emma: Massor.
Nu ska vi hämta våra väskor, *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0