Orkar inte sova


Om du lipar mera, blir du kär i flera.

Hey! Jag orkar inte sova, har precis käkat massor och druckit cola. Inte bra. Jag och Emma busar på facebook. Jag kokade te nyss, först blev vattnet bara fisljummet = asäckligt! Sen kokade det över, och sen när jag la i tepåsen så glömde jag den och tet blev fett starkt. Imorgon efter skolan ska jag leka med Sandra, och på kvällen lite senare ska jag träffa Emma. Jag fryser fett mycket önskar att någon kunde komma och värma mig lite.. Frivillig någon *frågetecken* pe.

Men nu ska jag typ leta efter något att ha på mig imorgon, råkade spilla te på kläderna jag redan bestämt.. Inte smart becca. Inte smart.

Ledsenmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0