snygging




Bilder från när jag, emma och ekva fikade i tullinge i lördags.

TJENNA!

Jag är så lycklig just nu! Världens finaste vänner, pojkvän och lillebror. ♥

Hela jävla fredagen var knas, pällar inte skriva. Men Sandra fick skuts hem utav snuten, bysigchey! Igår sov jag hos Martin, vi vaknade väll vid ett sen vid fyra drog jag med Emma och Michelle till huddinge köpte lite småsaker på hm, sedan drog vi till tullinge. Michelle solade, inte jag och Emma. Vi satt på golvet och halvsov. Typ. Sen tillbaka hem till tumba, och där mötte vi Josefin. Jag, Josefin och Emma tagga donken och där satt vi i typ tre timmar! Vi pallade ej åka buss i det kalla vädret så Josefins mamma kom och hämtade oss. Shurreburre.

Jag har bestämt mig för att bli värsta bloggarN. De fett coolt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0